Goldwell

Goldwell w LokiKoki.plO MARCE

1948 – POCZĄTKI GOLDWELL

Niemiecka firma Goldwell została założona w 1948 roku przez dwudziestosiedmioletniego biznesmena Hansa Erich'a Dotter'a. Historia marki rozpoczyna się wraz pomysłem stworzenia lotionu do włosów, który umożliwiłby trwałe nadanie kształtu fryzurze. Kosmetyk nazwano Goldwell Ideal, a jego nazwa wkrótce znalazła się w logo każdego produktu tej firmy. Na przestrzeni lat marka Goldwell nieustannie rozwijała się i jest jedną z najbardziej znanych i cenionych na rynku fryzjerskim. Od samego początku głównym celem firmy Goldwell było zaoferowanie profesjonalistom gamy produktów wysokiej jakości, którą z powodzeniem mogliby wykorzystywać w swoich salonach. To właśnie wysokie standardy, będące cechą charakterystyczną Goldwell, zapewniły marce sukces i uznanie nie tylko wykwalifikowanych fryzjerów, ale również ich klientów na całym świecie.


Obecnie produkty Goldwell dostępne są w profesjonalnych sklepach fryzjerskich w 30 krajach, a firma zatrudnia łącznie ponad 1500 pracowników.

Poznaj serie kosmetyczne Goldwell, dostępne w sklepie LokKoki.pl:

KERASILK

Specjalna intensywna linia pielęgnacyjna, stworzona z myślą o włosach suchych, zniszczonych lub niezdyscyplinowanych. Kerasilk daje pewność, że będą zdrowe, gładkie, lśniące i miękkie jak jedwab.

STYLING

Gama produktów do stylizacji włosów, dopasowana do indywidualnych potrzeb każdej z Was:

brilliance
Stylizacja włosów farbowanych, która chroni kolor i nadaje niepowtarzalny blask
curl
Pomaga kontrolować wszystkie rodzaje loków, podkreślając ich skęt
wild
Pozwala na stworzenie każdej fryzury, zaprzeczając prawu grawitacji
volume
Doskonałe utrwalenie i zwiększona objętość każdego rodzaju włosów
natural
Produkty o lekkiej konsystencji, zapewniające naturalne, elastyczne utrwalenie
straight
Z ta serią prostowanie nawet najbardziej niezdyscyplinowanych włosów będzie łatwością


1950 - 1960

Entuzjazm oraz określona wizja marki założyciela firmy Goldwell są najważniejszymi czynnikami, które w znacznej mierze przyczyniły się do wielkiego rozwoju marki. Istotnym elementem jest również moda lat 50. i 60. oraz trendy fryzjerskie tych dekad. Ikony stylu takie jak Brigitte Bardot lub Farah Diba spopularyzowały wówczas natapirowane fryzury, do stworzenia których konieczne były skuteczne kosmetyki stylizacyjne. Odpowiedzą na oczekiwania klientek były wysokiej klasy nowoczesne lakiery SPRHGOLD , oferowane przez Goldwell. Gwarantowały one wyjątkowo trwałe wykończenie dowolnej fryzury i mogły być stosowane w warunkach domowych. Doskonała jakość lakieru Goldwell, a także szybka reakcja na zmieniającą się modę i umiejętność precyzyjnego odzwierciedlenia potrzeb kobiet w niedługim czasie zapewniły marce wiodącą pozycję na rynku kosmetycznym.

1961 - 1979

Od momentu powstania firmy, Goldwell niejednokrotnie tworzył kosmetyki, które rewolucjonizowały rynek fryzjerski i stanowiły doskonałą odpowiedź na oczekiwania fryzjerów, związane z ich codzienną pracą w salonie. Innowacyjność produktów Goldwell już w 1976 roku przyniosła marce międzynarodową sławę i uznanie profesjonalistów.
Rok 1976 był również rokiem, w którym Goldwell wprowadził na rynek pierwszy preparat do trwałej ondulacji, który na skutek kontaktu z powietrzem zamieniał się w pianę. Odkrycie to ukształtowało kompletnie nowe spojrzenie na dziedzinę zabiegów fryzjerskich.

1980 - 1989

Koniec lat 70. oraz lata 80. upłynęły pod znakiem międzynarodowej ekspansji marki. Nie tylko w Europie, ale również w Stanach Zjednoczonych, Południowej Afryce I Australi zostały założone nowe oddziały Goldwell. Należy również wspomnieć o wysokiej pozycji, jaką marka osiągnęła w Skandynawii i Japonii dzięki działalności wyłącznych dystrybutorów. Ukoronowaniem sukcesu na rynku kosmetycznym tego drugiego państwa jest przyłączenie firmy Goldwell do Japońskiej Korporacji KAO w Tokyo w 1989 roku.

1990-2000

Integracja Goldwell z Korporacją Kao stworzyła nowe perpektywy i możliwości, zapewniające pewną przyszłość firmy.Współpraca obu firm zaowocowała wybudowaniem nowoczesnego centrum rozwoju I badań, w którym każdego dnia ponad 100 naukowców pracuje nad udoskonalaniemproduktów Goldwell.
Co więcej, firma dołożyła wszelkich starań do zwiększenia możliwości produkcyjnych. Rezultatem jest wyposażenie fabryk w najnowocześniejsze wysokiej klasy maszyny I urządzenia. W Niemczech I innych krajach Europy stworzone zostały centra edukacyjne, w których fryzjerzy mogą rozwijać swoje umiejętności I szlifować kunszt fryzjerski.

2001 – GOLDWELL DZISIAJ

Pierwsza dekada XXI to czas wielkich zmian i innowacji dla marki Goldwell.

2001 – Na rynku pojawia się Elumen – pierwsza farba do włosow Goldwell, pozbawiona szkodliwych substancji chemicznych
2002 – Korporacja KAO nabywa laboratoria badawcze KMS Research Inc
2004 – Powstaje platforma Trend Zoom, która na podstawie głębokiej analizy nadchodzących trendów, staje się źródłem inspiracji dla stylistów
2006 – Stworzenie Oxycur Platin Ultra – pierwszego rozjaśniacza w proszku bez amoniaku
Twoje udane zakupy: Poznaj 6 powodów, dlaczego Twoje zakupy w LokiKoki.pl będą udane: Twoje udane zakupy w LokiKoki.pl
  • Paczkomaty: 8,90 zł
  • Kurier: 9,90 zł
    dla zakupów powyżej 149 zł
  • Kurier: 11,90 zł
  • Poczta Polska: 13,90 zł
  • Darmowa dostawa od 299 zł
Opineo Jakość Usług Opinneo Słucham Swoich Klientów
Ocena Ocena: 9,7
Najlepsze marki:
Artego Kemon Davines Montibello Mila