Regulamin

Sklep internetowy działający pod adresami LokiKoki.pl i Sklep.Fryzjerpolski.pl i zwany dalej Sklepem, jest platformą prowadzoną przez firmę FLK Sp. z o.o., zwaną dalej Sprzedawcą, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000317289, z kapitałem zakładowym w wysokości PLN 50.000,00, której nadano numer NIP: 5213504767, numer REGON: 141620147.

Dane teleadresowe:

FLK Sp. z o.o.
Ul. Ołowiana 12
85-461 Bydgoszcz

Tel.: 52 325 20 80
E-mail: info@lokikoki.pl

§ 1.
Warunki realizacji zamówienia
  1. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień przed zawarciem umowy sprzedaży. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia.
  2. Zamówienia mogą być realizowane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę Sklepu, mailowo lub telefonicznie:
    1. przez stronę internetową Sklepu 24h na dobę 7 dni w tygodniu,
    2. telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00,
    3. mailowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
  4. Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail, potwierdzającą przyjęcie zamówienia przez Sklep.
  5. Realizacja zamówienia Klienta następuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-12:00 na poniższych warunkach:
    1. w przypadku złożonego zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem płatności elektronicznych, rozpoczyna się po tym, jak Sklep zaksięguje płatność na koncie bankowym,
    2. w przypadku złożonego zamówienia płatnego za pobraniem, rozpoczyna się po tym, jak Sklep sprawdzi poprawność danych Klienta,
    3. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili autoryzacji karty.
  6. Zamówienie zostanie zrealizowane, jeśli towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany telefonicznie lub mailem o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, oczekiwanie na dostawę brakujących towarów i skompletowanie zamówienia lub anulowanie całości zamówienia).
  7. W przypadku, gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, Klient jest informowany telefonicznie lub mailem o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (oczekiwanie na dostawę brakującego towaru i skompletowanie zamówienia lub anulowanie zamówienia).
  8. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur VAT w postaci elektronicznej w rozumieniu § 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur.
  9. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie tylko i wyłącznie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są dobrowolne, lecz niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Dane osobowe Klienta mogą być również wykorzystywane w celach marketingowych (wysyłka newslettera i konkursy) - jednak wyłącznie po wyrażeniu w tym zakresie zgody przez Klienta. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.
  10. Zasady i zakres przetwarzania przez Sklep danych osobowych Klienta, przysługujące mu prawa oraz obowiązki Sklepu jako Administratora danych osobowych zawarte są w zakładce Polityka Prywatności.

§ 2.
Ceny towarów
  1. Wszystkie ceny towarów na stronach Sklepu podane są w złotych polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu (przy czym zmiany cen nie dotyczą zamówień złożonych przed wprowadzeniem tych zmian), wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu i przeprowadzania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.

§ 3.
Dostawa
  1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
  2. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas realizacji i dostawy zamówienia. Jest to czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia, poprzez jego realizację, aż do chwili wysłania i dostarczenia zamówionych towarów przez firmę spedycyjną, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 1 - 10 dni roboczych.
  3. Dostawa przesyłek realizowana jest za pośrednictwem następujących firm spedycyjnych: firmę kurierską DPD, Pocztę Polską oraz InPost (Paczkomaty).
  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

  5. Koszty dostawy:

      PRZEDPŁATA NA KONTO:

    1. kwota 8,90 zł - paczkomaty InPost
    2. kwota 11,90 zł - przesyłka kurierska
    3. kwota 9,90 zł - przesyłka kurierska (przy zakupach od 149,00 zł)
    4. kwota 13,90 zł - przesyłka pocztowa ekonomiczna
    5. dostawa gratis - paczkomaty, przesyłka kurierska lub pocztowa (przy zakupach od 299,00 zł)

    6. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE (POBRANIE):

    7. kwota 16,90 zł - przesyłka kurierska
    8. kwota 17,90 zł - przesyłka pocztowa ekonomiczna

  6. LokiKoki.pl jest sklepem detalicznym, dlatego maksymalna waga jednego zamówienia wynosi:
    30 kg dla przesyłek kurierskich, 20 kg dla paczkomatów i 10 kg dla przesyłek pocztowych.

§ 4.
Formy płatności
  1. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za złożone zamówienie, w tym za koszt dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy w przypadku wyboru przedpłaty. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do opłacenia ceny zamówienia przy jego odbiorze.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą:
    1. płatność przy odbiorze: należność pobiera kurier lub listonosz,
    2. przelewem bankowym/pocztowym na konto sklepu,
    3. za pośrednictwem płatności elektronicznych PayU.
  3. Bezpośrednie przelewy należy dokonywać na następujące dane:

    Bank Zachodni WBK
    05 1090 1870 0000 0001 1066 2086

    FLK Sp. z o.o.
    Ołowiana 12
    85-461 Bydgoszcz

    W tytule należy podać nazwę zamówienia lub imię i nazwisko.

§ 5.
Reklamacje i rękojmia
  1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych, pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
  2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Towar może być reklamowany w przypadku jego niezgodności z towarem zawartym w zamówieniu oraz w przypadku wszelkich wad i uszkodzeń towaru, w tym:
    1. wad fabrycznych,
    2. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
    3. uszkodzeń powstałych w trakcie użytkowania produktu.
  3. Sklep odpowiada za wady produktu i rozpatruje reklamacje na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu Cywilnego.
  4. Klient może złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru na podstawie gwarancji lub uprawnień przysługujących mu z tytułu rękojmi.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem oraz z wypełnionym formularzem reklamacji (przy czym formularz ten nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy).
  6. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym, w przypadku zgłoszenia reklamacji Klient może żądać naprawy reklamowanego towaru, wymiany tego towaru na nowy i wolny od wad, obniżenia jego ceny, albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego naprawienia towaru lub wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy. Jeśli Sklep nie ma możliwości usunięcia wady lub wymiany wadliwego produktu, Sklep niezwłocznie zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  7. Dostawa towarów po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji odbywa się kurierem DPD lub Pocztą Polską, przy czym koszty przesyłki ponosi Sklep.
  8. Wraz z reklamowanym towarem prosimy o dostarczenie dowodu zakupu: paragonu, potwierdzenia sprzedaży lub faktury VAT (przy czym dowód zakupu nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy).
  9. Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy: FLK Sp. z o.o., ul. Ołowiana 12, 85-461 Bydgoszcz.



§ 6.
Zwroty
  1. Zgodnie z obowiązującą ustawą, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W trosce o komfort Klienta, Sklep przedłuża ustawowy termin prawa Klienta do odstąpienia od umowy:  może on zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy pisemne lub telefoniczne oświadczenie przed jego upływem.
  2. Zwrot jest możliwy, jeśli towar jest zwracany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Zwracany towar prosimy odesłać razem z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu: paragonem, potwierdzeniem sprzedaży lub fakturą VAT (przy czym formularz zwrotu i dowód zakupu nie są dokumentami koniecznymi do odstąpienia od umowy i mają one charakter jedynie pomocniczy). Jeśli do zamówienia dołączona była faktura VAT, należy odesłać podpisaną korektę faktury, którą Sklep prześle Klientowi.
  4. Zwrotu należy dokonać na adres firmy: FLK Sp. z o.o., ul. Ołowiana 12, 85-461 Bydgoszcz.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje Klientowi zwrot całej wpłaconej przez niego kwoty. Oznacza to, że Sklep zwraca Klientowi kwotę równą cenie towaru oraz kosztom wysyłki (związanymi z dostawą towaru do Klienta). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep nie zwraca kosztów odesłania towaru do Sklepu.





§ 7.
Gwarancje
  1. Towary z działu AGD objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Okres gwarancji określony jest przez producenta lub dystrybutora towaru i jest on liczony od daty zakupu.
  2. Podstawą skorzystania z gwarancji producenta jest karta gwarancyjna.
  3. Towar reklamowany należy przesłać na adres Sklepu wraz z kartą gwarancyjną.
  4. W ciągu 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do naprawy wadliwego towaru lub przesłania nowego towaru. Naprawiony lub nowy produkt jest również objęty nową gwarancją liczoną od daty naprawy lub wymiany.
  5. Koszt wysyłki naprawionego lub wymienionego towaru ponosi FLK Sp. z o.o..
  6. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta przysługujących mu z tytułu rękojmi.

§ 8.
Przetwarzanie danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, którego dane rejestrowe i kontaktowe zawarte są w preambule do Regulaminu.
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) i innymi powszechnie obwiązującymi przepisami.
  3. Dane pozyskane przez Administratora w trakcie składania zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży przetwarzane są w związku z (cele przetwarzania): (a) koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), (b) koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
  4. W przypadku rozpoczęcia subskrypcji newslettera dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
  5. Dane osobowe Kupującego mogą być przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora w celu zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji.
  7. Dane osobowe Kupującego mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, a także podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, podmiotom świadczącym usługi hostingowe i podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy.
  8. Dane osobowe są przechowywane przez okres obowiązywania umowy (subskrypcja newslettera) oraz przez okres niezbędny do: (1) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, (2) posprzedażowej obsługi Kupującego (rozpatrywanie reklamacji), (3) wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych). Dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie w tym celu lub do chwili wniesienia sprzeciwu.
  9. W przypadku, gdyby Administrator planował dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji.
  10. Kupującemu przysługuje prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia. Kupującemu przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  11. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce Polityka Prywatności.

 

§ 9.
Postanowienia końcowe
  1. Do złożenia zamówienia w Sklepie niezbędne jest wyrażenie zgody na zapisy niniejszego Regulaminu.
  2. W sprawach związanych z realizacją zamówienia Klient może kontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej kierowanej na adres: info@lokikoki.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 52 325 20 80.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827).
  4. Wszelkie publikowane na stronie znaki towarowe oraz nazwy używane są wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawowitych właścicieli.
  5. Spory wynikające z umów zawartych zgodnie z niniejszym Regulaminem z Klientem nie będącym konsumentem rozstrzyga sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedającego.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Do zamówień złożonych przed wejściem zmiany w życie zastosowanie mają zapisy poprzedniego regulaminu.
  7. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). Pozasądowe rozstrzyganie sporów przez internet pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami umożliwia europejska platforma ODR dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  8. Regulamin obowiązuje od dnia 25.05.2018 r.
Twoje udane zakupy: Poznaj 6 powodów, dlaczego Twoje zakupy w LokiKoki.pl będą udane: Twoje udane zakupy w LokiKoki.pl
  • Paczkomaty: 8,90 zł
  • Kurier: 9,90 zł
    dla zakupów powyżej 149 zł
  • Kurier: 11,90 zł
  • Poczta Polska: 13,90 zł
  • Darmowa dostawa od 299 zł
Opineo Jakość Usług Opinneo Słucham Swoich Klientów
Ocena Ocena: 5/5
Najlepsze marki:
Artego Kemon Davines Montibello Mila
pixel