Subrina

( ilość produktów: 300 )
rozwiń opis marki zwiń opis marki

Początki historii marki kosmetycznej Subrina sięgają końca lat 50. W 1958 roku na półkach sklepów w ówczesnej Jugosławii pojawia się innowacyjna odżywka do włosów Subrina, a sama marka zyskuje status kosmetycznego lidera na tutejszym rynku. Na przestrzeni lat  produkty z jej logo stają się najbardziej rozpoznawalnymi i najchętniej kupowanymi kosmetykami w zakresie regeneracji włosów. Z czasem produkty Subrina pojawiają się również na rynkach Europy Zachodniej.

Międzynarodowy sukces marki opiera się na zbalansowanym połączeniu tradycji ze współczesną technologią. Zespół specjalistów Subrina dba o nieustanny rozwój produktów, czerpiąc inspiracje z młodzieńczej energii i świeżości. Celem marki jest nie tylko podążanie za trendami, lecz przede wszystkim dopasowanie ich do oczekiwań klienta. To właśnie wieloletnie doświadczenie umożliwia twórcom Subriny  przygotowywanie precyzyjnych rozwiązań dla wszystkich rodzajów włosów.

pixel